петак, 17. мај 2013.

Susret

Htedoh da Ti posvetim par reči,
par slova i misli koje bi stajale kao ukras,umesto mašne na tvojoj kosi,
reči bez zaštite,potpuno nežne i male,
tako minijaturne da ih možes milovati rukom !
Ali neću...

Htedoh Ti pokloniti papir na kom su opisane sve moje zebnje,strahovi,žudnje i mane,
zamisli "ništa manje" Ti nisam hteo dati,
hteo sam Ti pokloniti sebe !
Ali nisam i neću...

Htedoh da pretvorim nežnost i uvećam slova,
želeo sam da ove reči postanu grube,
reči koje skidaju ogrtač "svetice" i razmazuju karmin po Tvom licu,
Tvoj crveni karmin...
Htedoh načiniti kurvu !

Ali nisam i neću...

Umesto svega što sam hteo,napisao sam nešto što nisam,
okrenuo sam se i otišao,zaobilazeći ljude i njihove odvratne poglede oko sebe,
nisam Ti napisao ništa,a i neću...

Ispalila si me !


Нема коментара:

Постави коментар